Day 02 – Your first love

Det lär ju inte komma som en surprice de här, speciellt inte för dom som kände mig under den här tiden.
Johan Ruthström var min första kärlek. O´boy så kär jag var i honom. Mer än ett år, sen insåg jag verkligeheten och det skulle aldrig funkat. men några fina minnen har jag av honom, många dåliga också.
Det som känns så otroligt skönt med Johan är att vi ännu är vänner, vi kan prata om allt och umgås som att inget har hänt. Jag kan lita på honom och jag kan vara mig själv :)
Det är bara synd att vi inte umgås lika mycket som vi gjorde i början :/ men antar att alla glider ifrån varandra också. Sad to say but that is the truth.
Jag hoppas iaf att vi alltid kommer vara vänner, för du kommer alltid finnas i mitt hjärta vännen :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0