förbannad jag blir

usch för jobbiga människor som inte kan va glad för ens skull! du har INGET med vårat val att göra! så släpp de, vi vill inte ha något med dig att göra! fatta de nångång!!
usch usch!
Har varit och handlat ett monopol till mig och Tobbe i julklapp :) vi spelar ju de ganska mycket så köpte ett eget, de har hette Monopol City och man kan typ bygga skyskrapor och så :) blir nog bra:)
'Köpte också lite godis och så som jag kan ha ikväll när jag ska kolla IDOL :) många som frågar om man ska med ut, men va ska man säga då, kan liksom inte :) och är skönt att sitta hemma också, ska ju jobba kl 10.00 imorgon :) 6 timmar :) blir bra pengar till jul de :) sen så jobbar jag ju med Mimmie så lär ju bli kul :D kanske ska ta en bowlingmatch sen efter ;) haha ja kommer loosa stort hon är ju med i lag och allt :P haha
nu ska jag försöka bli lite glad och skita i att tänka på kärringen som aldrig växer upp
PUSS på er

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0