invalid

alla verkar tro att man blir invalid bara för att man är med barn. men va fan ja är ännu samma Ida för fan, visst ja röker och dricker inte längre. men jag kan fortfarande umgås. men nu märker jag verkligen vilka som är äkta, och denna gång ska jag inte begå samma misstag som sist...
och kan folk sluta fråga varför jag tog bort er från fb! finns ni inte kvar finns de väl en anledning till de!? fatta de bara!
vill bara att Tobbe ska komma hem nu :( fan!!
åt helvete med allt just nu, ska begrava mig och aldrig mer kliva ur sängen (förutom imorgon då ja jobbar)

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är när man blir gravid eller när något sådant händer som man märker och ser vilka som är riktiga och oriktiga vänner. Det gjorde iallafall jag...

2010-12-18 @ 21:37:23
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/
Postat av: lydia ;)

vill inte verka tjatig (inteför att jag ahr frågat tidigare menmen) tänkte bara ifall jag har gjort nått som gjort att du tog bort mig.förstår ju såklart att ifall du har rensat så du bara har dina närmaste kvar :) men vill iaf veta så jag inte har gjort något fel,puss :)

2010-12-29 @ 00:27:21
URL: http://www.lyyttiii.blogg.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0