15.32

Konstigt att det tog mig så här länge innan jag insåg att kärlek verkligen existerar.
Trodde det bara var något som fanns i disney filmer, med all magi och elektrisitet, men vet ni vad,
har aldrig varit så glad som jag är nu. Utan Tobbe vore det omöjligt.
För ett litet tag sen hade jag faktiskt gett upp hoppet om att det skulle finnas någon där ute för alla,
så fanns han rätt framför mina ögon.
Och än idag kan jag vakna upp och trott att jag bara drömt allt, men så vänder jag mig om och ser Tobbe,
där ligger han, han andas och rör på sig, då vet jag att de faktiskt är sant, han existerar, han lever och han finns i mer än mina drömmar. Kommer aldrig släppa dig älskling, vill aldrig släppa dig och jag kommer göra allt jag kan för att det alltid ska vara vi<3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0