4+6

Enligt rådgivaren på ugm idag så är jag i vecka 4 +6 alltså går jag in i vecka 5 imorgon, men när jag räknar får jag det till 4+5, första mensdagen i sista mensen var 27 oktober en onsdag, så då borde det bli 5 veckor på onsdaf den 1 december :) men men :)
Fick tid till MVC den 22 december kl 16.00 :)
Hoppas att älsklingen hinner hem :) annars blir jag jätte ledsen :( får hoppas mamma kan följa med eller Frida eller någon som är på ön, vill ju inte gå dit själv första gången :/
Nu känns allt jätte bra iaf :)
Har varit och handlat julklappar till min älskling :) hoppas han blir glad :)
var tvungen att shoppa lite till mig själv också :) hihi :) ny morgonrock, tofflor och hårinpackning :) måste ju lyxa till det lite :)
Har tagit ett varmt bad och städat lite :) snart ska jag gå och sova så jag orkar upp imorgon :)
PUSS

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0