Bulla!

Har bakat bullar hela dagen :) blev 125 st fina :) blir bra till julmarknaden på söndag :)
Berätta för min lärare idag att jag är gravid, hon blev jätte glad! :) hon sa att om jag behöver hjälp eller något så kommer hon finnas där :)
En annan rolig sak som hände idag, ADAM FRANZÉN kan inte parkera :D hahahahaah!
En äcklig sak ja va med om idag!!!!!
Stod och väntade på att toan skulle bli ledig, (tog en evighet)
När de väl blev ledigt (jocke gick ut) gick jag in och kände en stank!!!
Så öppna toalocket och såg flytade bajs och helt jävla stopp i avloppet!!!! USH USCH USCH!!!!
Har aldrig varit så äcklad i hela mitt liv!!
Nu ska jag sova, är jätte trött verkligen :( Är det så länge in i graviditeten? Känner mig as trött hela tiden :/värre än vanligt och DÅ är det ILLA! :P haha!
PUSS på er :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0