Vitamintillskott

Igår var det en rolig och spännande dag men samtidigt jätte skrämmande, va helt bombsäker på att mamma skulle bli jätte arg, men de blev hon inte, hon sa tillochmed grattis till oss :) de värmde otroligt mycket att höra sin mamma bli glad för ens skull, de är ju ett väldigt stort beslut om man säger så. Legat och tänkt lite inatt medans min man hostat som fan, till slut fick ja lägga mig ute på soffan så jag fick nån timmes sömn iaf :)
Ringde till pappa direkt efter maten igår och berätta, han blev också glad! :)
Sen ringde Tobbe till Gunnar (hans pappa) och sen åkte vi till Lisa (hans mamma) och berättade nyheten för henne, tror inte hon riktigt förstod vad vi menade, hon såg ut som ett stort frågetecken, men glad var hon för våran skull :) så nu ska både Lisa och min mamma bli Farmor och Mormor för första gången i sina liv :) känns spännande :)
Var på ica maxi och köpte vitaminer och mineraler som jag nu tar 3 stycken varje dag :) ska försöka göra allt jag kan för att få behålla de här barnet, men det är ju fortfarande 2 kritiska månader kvar :/ Ska iaf till ungdomsmottagningen på måndag, prata lite med kuratorn och ta ett till test för säkerhetens skull, men är ju 100% på att jag är med barn, har tagit tre test och alla har visat positivt :)



Nu ska jag snart in på lektion så ska stänga ner ett tag :)


OCH nu för att er "mammabloggare" NEJ jag kommer inte driva en sån blogg, den har bloggadressen har jag haft länge men har bara bestämt mig för att radera allt gammalt och börja om på nytt :) Kommer inte bara skriva om bebisen, men självklart kommer det bli en hel del om den :)
PUSS

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0