An angel sent from above

jag vet att jag inte varit någon ängel, jag vet att jag lätt snackar skit om folk ist för att ta itu med mina egna problem, men de är så mycket lättare att hitta andras briser än att inse sina egna. jag vet att jag inte varit en bästa vän, en vän som alltid funnits där, jag vet att jag inte varit den bästa flickvännen, jag vet att mina lögner har sårat och svikit folk, jag vet att mina åsikter ibland inte riktigt passar in, jag vet att jag varit en snorunge som bara söker uppmärksamhet, men innerst inne så vet jag nu att jag inte vill vara en sån person. jag vill inte vara en sån som trackar ner på allt och alla ist för att ge komplimanger och beundra alla på sitt egna unika sätt, jag vill inte vara en sån som inte håller allt hon lovat, jag vill inte vara den som "en gång va min vän". jag vill inte tänka tillbaka om 5 år och undra va som hade hänt om man varit lite snällare. den dagen kom idag, just nu, helt från ingenstans. va inne på min gamla facebook och kollade bilder människor lagt ut, människor som en gång va mina vänner tills ja förstörde de. man ser dem skratta och ha kul, fylla 18 alla va där och gratta en. jag saknar vissa människor som finns på dessa bilder, jag saknar den gamla tiden innan allt blev skit och man inte kunde vända tillbaka tiden. jag önskar att jag inte gjort alla val i livet som jag gjort, men är samtidigt glad att jag gjort dem, för jag har ju insett och lärt mig något på vägen. jag vill inte sitta och skriva ut vem eller vilka jag menar, men jag vill att dem som känner sig träffade, på ett litet eller stort vis, tar emot min ursäkt och ger mig en sista chans att förändra mig. har jag någonsin gjort något illa mot dig? ljugit för dig? svikit dig? eller snackat skit om dig? Förlåt, jag har nog egentligen aldrig menat de jag sagt eller gjort, inte riktat till dig, jag borde snackat skit om mig själv ist för dig, då de va min självkänsla som va in botten och på något vis trodde jag att genom att skada andra så mår jag själv bättre. de va fel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt

Kommentarer
Postat av: Erica

jag känner mig träffad :)

2011-02-10 @ 08:17:46
Postat av: Annabell

Någon som börjar få en massa pigga hormoner äntligen? :)

Allt du skriver stämmer på de flesta tjejerna, vi är bitchar allihop, likadana och vi älskar att skada varandra.

Om de vänner du saknar, saknar dig med och vill bli en del av ditt liv igen är det riktiga vänner, så hör av dig till dem, berätta hur du känner, det finns alltid något att bygga på i en äkta vänskap, om de inte vill.. ja var de så bra dåra?

2011-02-10 @ 08:58:26
URL: http://mammanannabell.blogg.se/
Postat av: feliciaaae

älskar dig för den du är <3

2011-02-11 @ 14:43:21
URL: http://feliciaekstrom.devote.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0