ARG!

idag är en riktigt pissig dag! jag va på så jävla bra humör när jag vakna, vi skulle åka till affären och hälsa på mamma, äta god frukost och laga god mat skulle jag göra. men nej nej!
Tobbe har lite feber, buuhuu, så jävla synd om han!!
han har legat i sängen HELA dagen! nu också!
jag började diska och laga mat för kände att jag inte orkade vänta mer på att han skulle kliva upp!
inte fan ligger jag i sängen HELA dagen för att jag mår lite dåligt! va fan!
eftersom jag inte ätit klokt på hela dagen eftersom jag HATAR att äta ensam! de vet han om också. så såklart spydde jag upp allt innan jag hann få ner de i magen ens! buuhuu. stackars mig men inte fan lägger jag mig i sängen och tycker synd om mig sjävl! nej jag får tamigfan diska, laga mat, städa och göra fint ändå!
har tandvärk och huvudvärk så tror jag spricker snart, varit så i 4-5 dagar nu, men inte fan ligger jag och tycker synd om mig själv. nej nej. bara han får maten på bordet när han kommer hem så är allt bra.
FYFAN! är så jävla arg så vet inte var ja ska ta vägen!
jag skiter i de här jävla vuxen livet!
och de VÄRSTA av allt!
jag köpte ett jävla blommogram till honom i alla<3dag present TROTS att vi haft VÄRLDENS bråk natten innan. för 500 jävla spänn. (inte mkt enligt vissa men jag är typ PANK)
och han kan inte ens fylla på vatten i vasen!!!! jagbad han igår då vi såg att de va lite vatten, men nej nej. de gjorde han inte. och inte idag heller. och jag tänkter SKITA i de. betyder mina presenter SÅÅÅÅ lite för honom så skiter jag i att ens lägga energi på de!
uschuschusch!! fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0