bad reputation

I don't give a damn 'bout my reputation
You're living in the past it's a new generation
A girl can do what she wants to do and that's
What I'm gonna do
An' I don't give a damn ' bout my bad reputation


Vad har mitt förflutna med att göra om jag blir en bra mamma eller inte?
de har ni ju inte en aning om.
va fan spelar de för roll va jag gjort i mitt förflutna, de är ju nuet man ska leva i?
Ni kan aldrig sitta och skriva/säga till mig att jag kommer bli en kass morsa för ni vet ju inte ETT skit om de?
jag har aldrig varit en mamma förut så jag vet inte heller hur jag kommer vara.
men jag vet ju hur de är att vara barn, jag vet hur jag inte vill att mina barn ska ha de.
så lägg ner med era äckliga kommentarer om att jag skulle bli en dåligt mamma och att ni tycker synd om mitt barn, för ni vet inget om den biten.
alla har gjort misstag, alla gör vi fel, men inte fan kan ni ha så dålig respekt att ni sitter och klagar på hur jag kommer vara i framtiden.
ni vet ju inte hur ja lever nu, vem jag är nu.
ni "vet" vem jag va förut, eller ni tror ni vet baserat på ryckten ni hört eller skapat själva. men de definerar inte mig som person.
bara för att jag var "vänlig" mot killar i mitt förflutna betyder det inte att de är den personen jag är.
de va ett betende, ett betende jag skäms över idag, men är glad att jag gjort vissa saker då man lär sig en hel del av att leva livet fullt ut.
jag är GLAD att jag haft ryckten omkring mig för de har gjort mig till en stark person, de har hjälp mig på vägen många gånger. och jag tar inte åt mig på samma sätt om ni kallar mig "hora, slampa, bitch" eller va ni nu vill säga, som jag tar åt mig när ni säger att jag kommer bli en dålig mamma. INGEN kan ju veta sånt i förväg. inte ni och inte jag. de är ju sånt som tiden för avslöja.
så har ni inget snällt eller positvit att kommentera, skriv inget över huvud taget

Kommentarer
Postat av: Blivande mamma :)

Jag känner inte dig och har bara "hört" massa om dig och "hur du är" men jag håller fullständigt med dig!

Alla har vi gjort mer eller mindre dumma saker här i livet men ingen kan komma och säga att man inte kommer att bli en bra mamma för det!

Folk kan ha varit felfria hela livet och inte är detta en garanti för att man blir en bra mamma! :o



Fins inget som säger om man blir " bra " eller "dålig" det blir vad man gör det till.

2011-02-25 @ 20:44:46
URL: http://mrundgren.blogg,se
Postat av: R

Du kommer bli en kanonbra morsa! de är jag helt övertygad om, låt ingen annan säga något annat.

2011-02-25 @ 23:33:48
Postat av: p.

lol

2011-02-28 @ 12:32:20





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0