Bakis

japp ni läste rätt, fast inte jag, Tobbe är bakis, haha! helt slö, utmattad, lat, jag allmänt bakis bara! :P rätt åt han tkr jag :) de går ju att ha kul utan alkohol :) bara han som inte insett de ännu;) haha
tog bort löshåret inatt, va inte meningen, men typ 96% satt löst så va bara dra ur, men Johanna ska komma hit nån dag så vi kan sätta i de igen :)
hon och Oskar va här och fika idag :) mys mys.
har sån jävla tandvärk, vette fan  va som är fel nu, men ska ju till tandläkaren om typ 1 månad så igen så får hoppas ja kan stå ut ett tag till.
Levlade upp i Farmville idag! :D tar ju evigheter att gå upp en level nu känns de som :P är iaf på 38 :)
Emma leder ännu, på 42 ! :@ grr! haha
ska se om jag orkar ta bilder imorgon, känner mig så lat nu för tiden , inte alls inspererad till att fota nu :/
ska ta mer bilder på magen så fort ja orkar. den växer så de knakar :P
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Level 43 om jag får be (;

2011-02-13 @ 22:01:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0