BILDER

Idag kommer liiite bilder, dock inte så mkt på lägenheten då de är lite stökigt just nu :) men efter vår nya 3D TV är på plats ska vi städa, om vi orkar, annars blir de imorgon innan middagen.
kan ju säga att de är sjukt pinsamt att inte kunna gå i affärer längre :(
vi gick in på Elgiganten idag (skulle ju köpa ny tv) och redan efter typ 5 minuter höll jag på att svimma första gången :/
hann precis gå runt hörnet till mp3spelarna innan ja föll till golvet. satt där ett tag och ställde mig upp för att gå till Tobbe och tv-killen. då hann ja och precis gå fram till Tobbe innan jag va tvungen lägga mig på golvet:/ fan va irriterande de är, är så skämmigt att behöva sätta/lägga sig ner inne i en affär. är så varje dag nu och börjar bli väldigt jobbigt :/
känner mig seriöst handikappad :/
måste ringa Barnmorskan imorgon om jag hinner och försöka få en ny tid, eftersom mina lergigan snart är slut och jag känner at ja behver nya tips på hur jag ska få bort mina svimningar. mitt blodvärde är VÄLDIGT lågt men de har de alltid varit, försöker äta järntabletter varje dag men då blir man så jävla förstoppad ist :P hahah, fy fan vilka problem man har.
köpte iaf MittVal Kvinna idag, ska testa ta dom och se om de blir bättre :)
söndags maten :)
Måndagens mat
Vilken recpetbok använder ni?
Raggmunk
bacon
mina små mellanmål på kvällen :)
brillor till nya tv :)
tv :)

Kommentarer
Postat av: V

Istället för att ta järntabletter så drick blutsaft. Det är jätte bra när man har järnbrist ! :) Funkar mycket bättre än tabletterna plus att man slipper få jobbig mage :P

2011-02-10 @ 22:27:11





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0