Ett stort förlåt

Till två underbara tjejer. som har ställt upp för mig under så lååång tid och jag bara fegar ur och slutar ta kontakt, tog bort från facebook och har inte svarat på mail. känner mig verkligen as dum, men allt har varit så förvirrande att jag inte vetat hur jag skulle göra. jag menar jag älskar er, ni har varit som en mamma och syster för mig under en väldigt lång tid, men ag har en ny familj nu, jag har min pojkvän och vår lilla krabat i magen som växer dag för dag. jag visste inte hur jag skulle balansera er och oss :/ de var fegt av mig, förlåt. jag önskar ni ännu vill ha kontakt och jag hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig.<3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0