HANDLAT! :D

Sitter nu och farmar lite då jag inte hann göra allt när mamma va här och fika :) trevligt trevligt, nästan hela drömrulltårtan försvann men god som attan va den :)
va och handla lite innan vi åkte till mvc.
blev detta :)
en våg ! :) äntligen!
och som ni ser så har jag gått upp! yes!!!! :D även om man ska ta bort 1 kg för kläder och de men ändå :) va nere på 44kg för några veckor sedan! :)
denna super söta body! :) va bara tvungen köpa :)
världens sötaste elefanter! :)
hämtade ut mitt babypaket :) innehöll massa fina saker :) (tobbe som fotat)
blir toppen i babyrummet :)
som sagt va ju på mvc idag.
tog putt i fingret och blodtryck, 101/67 va blodtrycket, dom sa att de är bra, men mamma säger att de är väldigt lågt.
HB (hemmoglobinet) va också väldigt lågt så måste få i mig MASSA mer järn sa dom, så ska iväg till apoteket när ja får pengar och köpa.
återkommer senare :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0