HUNGRIG!

jag som va så jävla hungrig :'(
gjorde en god chili con carne med älsklingen, dock krydda han nog lite mycket så de bara vände i magen :(
blir back to doing drugs again :( vill inte äta lergigan! bajs!
så mitt happy humör kommer nog försvinna igen :( också bajs!
jag som tyckte allt verkade gå så bra nu. allt bara föll på plats. men nu tillbaka till SPYAN!
bränner fan i munnen på mig, usch :(
Fick iaf en JÄTTE fin kommentar på Fb idag! guud va glad jag blir :)
Tack J.M, du fick mig att lite igen :)
mina naglar innan ja klippte av dom :( tänkte spara ut dom jätte långt!
så dom fick bli korta och blå ist:)
min baby typ kl 5 imorse:P
goda chili con carnen som inte ville stanna kvar:(
och vitlöksbröd till !:D MUMS
mina halsband.
Tro, hopp och kärlek som jag fick av min älskade Tobias.
Och vårat brythjärta som jag har en del och han den andra :) hihi

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0