I'm loving it

nu lyser solen rätt in i ögonen på mig :P haha, men ja måste stanna kvar här, för hade inge batteri i datan och de här är närmaste uttaget. måste ju farma :) haha
ska komma ikapp Emma, de måste jag bara ! :P hahah
bara rinner tårar i ögonen, jobbigt att se något. men men.
idag mådde jag jätte illa, usch fy fan.
låg på soffan och vågade knappt röra mig. men fick i mig lite frukost iaf :)
ska göra smörgåstårta idag, men som mamma så blir de nog inte att äta den idag :( bajs, jag som är så sugen.
tror jag struntar i att låta den stå och gotta sig :P haha. ska ju ändå bara ner i magen.
nu måste jag farma lite mer, sen ska vi storstäda.
puss puss

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0