jag mailar brösten på posten

GUD SÅ GLAD JAG BLIR !!! <3<3 älskar dig med min fina syster <3
och jag kan skicka brösten på posten när jag är klar med dom :D haha.
har varit och handlat med mamma och Tobbe idag. PINSAMT!
va tvungen sätta mig på rumpan typ 15 gånger för att inte svimma där inne. alla bara kollar på en och pratar nå skit.
usch sånt gillar inte jag, borde göra en tatuering i panna där de står, GRAVID, AKTA! eller nått sånt :P haha, så alla vet.
men men.
svimmade nästan helt imorse. skit läskigt :(
vi åt frukost och sen skulle jag som vanligt gå ut från köket och göra mig iordning, blev bara helt kolsvart för ögonen och benen vek sig så jag föll in i dörren . :( skit läskigt.
hann precis lägga mig ner på mattan i hallen och den va INTE skön. massa grus och sand! usch behöver dammsugas :p haha. de får bli imorgon då de tog sin lilla tid med maten idag:)
skulle varit på bio just nu.
se Gullviers resor eller va den heter, men Jack Black, Tobbes superstar, hans ögonsten ! hahahaah!
biopremiären va ju idag men vi kände att de blev så ont om tid med allt.
har också pratat med pappa och Majlis idag. i hela 23 minuter, de blir en rolig telefonräkning denna månad :/ opps!
Pratade också med min Mommo som fyller år idag, 71 år om jag inte minns helt fel :) så Grattis grattis!
Vår ugnstekta lax med kokt potatis och dopp-i-kopp blev ASA gott! :) MUMMA!
nu saknar jag dock pappa ännu mer :(
min kamera har blivit konstigt, är jätte svår att ta bild med nu för tiden :/ ska leka lite med den idag och se om de blir bättre :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får ta och köpa en bebiströja, finns på babyproffsen, men annars så varnar jag dig för att gå in där, fy satan vad man vill ha ALLT!

2011-02-19 @ 11:42:05
URL: http://mammanannabell.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0