Nu igen!

FÖRLÅT! har varit så extremt trött nu sista veckorna och har inte orkat göra något, dvs därför ja inte skrivit blogg. men lovar att ja ska försöka ändra på mig.

iaf så har Tobbe varit hemma i två veckor men åkte idag :(
fan va glad jag är att ja har honom.
vet inte va ja skulle tagit mig till den senaste veckan utan honom :(
De började på tisdagen när vi var hos barnmorskan och skulle lämna blodprov. ja HATAR verkligen det!
Va jätte yr och mådde dåligt. så mitt i mötet fick ja springa till toaletten och spy som en gris.
sen hann vi bara komma hem och ja kände hur illa ja mådde, men inget ville komma upp. åt nästan inget den dagen.
på onsdag så gick vi upp tidigt och skulle åka med båten till Oskarshamn, kände när ja klev upp hur dåligt ja mådde och ville bara ligga ner och ta de lugnt.
och väl inne på terminalen, precis innan vi skulle checka in kände ja hur de vände sig i magen, sprang ner för alla trappor och precis utanför dörren kom massa galla/skum upp. mådde lite bättre men gick i bergochdal banor hela dagen. tog båten hem på natten.
onsdag : spyfri.
torsdag: åt inget och spydde på kvällen.
fredag: mådde dåligt men fick i mig mat iaf.
lördag: låg i sängen/soffan HELA dagen och fick i mig pytte lite mat.
söndag: kunde inte gå till jobbet och mådde pyton hela dagen.
sen har de fortsatt så nu i veckan.

köpte åksjukeband på apoteket för 145kr som hjälpte lite grand. fick i mig lite mat men de va inte mycket.
idag har jag mått lite bättre och fått i mig en halv köttbit hos mamma och lite ris.

sa till tobbe, att ska de vara så här då blir de bara ett barn :P haha, fast man lär ju ändra sig sen.


som sagt, tobbe åkte iväg och jobba idag, kommer hem om 4 VECKOR :( as länge :(

men han är iaf här på ultraljudet (1 mars)
och första mötet med Eva Darin barnmorskan vi ska ha (11 april)

ska se om de går att lägga in bilder, tobbes data är inte den snabbaste :P :) puss :)






Vecka 10+0 idag :)

Kommentarer
Postat av: Emma Berge

Bra att du lägger upp bilder på magen! är skitnyfiken :D

2011-01-05 @ 22:08:21
Postat av: ida svarar

hehe aa ska försöka bli bättre på de :)

2011-01-05 @ 22:47:45
URL: http://ijlh.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0