Old friend

En gammal vän skrev till mig idag, de var oväntat med kul, han hade läst min blogg och ville skriva lite :) trevligt trevligt:)
mindre trevligt är mina grannar!
jag kommer seriöst inte orka så länge till!
springer, hoppar, skriker och gapar i trapphuset, dunkar musik och smäller i dörrar tillochmed EFTER 2 på natten!
såg en som va där, en polare till mig, ringde han och sa att dom får fan dämpa sig, så idag ska jag gå upp och ge dom en varning. känns elakt då de är Tobbes polare som bor där, men fan om jag inte får sova på nätterna! då blir jag en bitch!
inte meningen att folk ska tror dom kan göra va dom vill för att de är helg, och är de inte den ena grannen så är de den andra. börjar bli RIKTIGT trött på de!USCH!
så de va skönt att få skriva av sig lite :P haha
tänkte lägga upp bilder på "outfiten" igår och grejerna som jag fick i paketet :)
frukosten:P havregrynsgröt, c-vitamin och tabletter (järn och folsyra)
En mjukisgrej att typ häna i vagnen:P
en bok till bebban:)
kuvert och kort som man kan skriva och skicka iväg i framtiden:)
har redan börjat skriva jätttte mycket :D
jätte bra bok, satt och läste lite i den igår :) massa söta vaggvisor och så:)
solen skiner men jag vette fan om jag orkar gå ut :S så tråkigt att gå själv :S sen är jag ap trött efter en istortsätt sömnlös natt:S
nåja, på måndag får jag kärt besök från Haparanda:) eller jag, från Karungi :)ska bli så trevligt så :)
ikväll blir de nog ett bad, tända lite ljus och så klart shrek 3D :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0