One done!

Har städat köket i typ 1,5 timmar. skönt att få de fräsch igen :)
Som sagt, Tobbe åkte idag :( skit tomt verkligen :( helt rastlös, har inget att göra så går bara och städar hela tiden.
Mamma åkte också idag, till Thailand :/ glad för hennes skulle men jag hade ju inte tackat nej till att följa med.
va och handla på stan idag , köpte lite köksgrejer och 3 par trosor, börjar bli lite rund om magen så kan inte ha XS längre :(
snart ska jag kolla BigBrother och sen sova, upp tidigt imorgon och fortsätta städa :)
barnvagnen :)
vecka 17+6
Andreas och Syster Carro igår :)
Nystädat:)
Som sagt så fick vi ju inte veta något kön och jag ringde idag till MVC och fråga om man möjligvis kunde få en ny tid, men icke sa nicke :( fan va ledsen jag blev.
så antingen får vi hitta en privatklinik eller så får de bli en överraskning. vilket som gör mig glad eftersom jag kände första sparken igår, eller jag tror de. kändes som att den strök mig på magen fast från insidan, riktigt kittlande :P hehe.
imorgon kommer återvinningsgubbarna och hämtar ett skrivbord, tvbänk och bord :) skönt att bli av med de.
nu ska jag kolla tv, ha de så bra!
just ja, någon annan UNG MAMMA som ska på unga mammor träffen på TISDAG kl 15.oo på MVC ? hojta till !:)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0