Rh-negativ

Va hos barnmorskan idag, hon var verkligen jätte trevlig :)
Prata lite skit och lyssna på hjärtljuet :)
Mysigt värre :)
Hon berätta att jag är Rh-negativ.
Fattade inte så mycket av de, men om mitt barn är Rh-positvit (vilket dom kollar när den föds vid blodprov från navelsträngen) och vårt blod blandas, så kan jag bilda antikroppar. vilka kan leda till att nästa gång jag skaffar barn så kan de bli nån kompliktion med blodet.
Fatta typ nada :S
men skönt att hon sa de iaf.
Fick också intyget jag väntat på så länge, så nu kan inte lärarna säga något om att jag inte har en anledning att va sjukskriven.
Nu ska jag kolla lite tv :)
Har gjort Pasta med kräftstjärtssås ikväll :)
och äppelpaj till efterrätt :D
MUMS! :D

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Oj det där blodgrejjset lät väldigt avancerat :O



Men bra att dom har koll :)

2011-03-21 @ 19:51:01
URL: http://artanimagen.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0