Rule number .....

Nu har jag bestämt mig:
1, jag ska inte spela farmville när älsklingen kommer hem.
2, jag ska hinna färdigt med alla läxor innan älsklingen kommer hem.
3, jag ska bli bättre på att städa ;)
4, jag ska bara ha mina närmaste på fb (därför tog jagbort 50st till idag)
5, jag tänker vara ärlig mot alla, helt ärlig hela tiden. OCH ja! ja jag stör mig som fan när folk kallar mig tjock, jag stör mig som fan när alla pratar om hur mycket dom älskar mig och alltid kommer stötta mig, ändå är de då fan ingen som hör av sig (förutom johanna) jag börjar nog verkligen inse vilka dom "riktiga" är. och just nu är det då verkligen inte många.
6, jag ska verkligen försöka njuta när min bebis sparkar, men snälla älskling, sluta sparka på natten, jag vill sova, jag behöver sova.
7, jag och mamma ska fixa lite i trädgården.
8, försöker vänja mig att sova i sängen :/ kommer inte gå bra :s
nej nu ska jag snart sova.
mamma kommer hit imorgon och planterar nån blomma, sen ska vi fixa lite i trädgården sen ska jag till MVC :) träffa min barnmorska :) hoppas jag trivs med henne bara.
10 dagar kvar, sen kommer älsklingen! :)
46 dagar tills jag fyller år! :D wiihoo!
82 dagar till STUDENTEN!
136 dagar tills vår ängel kommer :)

Kommentarer
Postat av: emme

hälsningar från hela berge-truppen! Du ska fan visst spela farmville! haha :D .

2011-03-21 @ 10:59:25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0