Usch!

Blir så jävla arg ibland, SPECIELLT på människor som trackar ner på andra utan att veta ett skvatt va dom pratar om.
T ex en brud som sitter och skriver att hon är glad för att hon inte ska ha några bidrag när hon får barn. att barn som växer upp med bidragsföräldrar blir såna själv. som att vi skulle vara en lägre klass! BITCH!
Vi har då fan mer klass än du som ens skriver något sånt. Fattar inte hur du tänker. om du kan tänka överhuvud taget. och du kommer visst gå på bidrag, BarnBIDRAG t ex!
Din nya vän går på bidrag, ska du tracka ner på henne också som du trackar ner på oss andra?
Du är så jävla falsk och störd, du tror du veta ALLT men du vet inget!
du ser dig själv som en prinsessa, men vet du vad, i mina ögon är du inget mer än en nolla! och dina jävla åsikter kan du hålla för dig själv!
Människor är inte mindre värda för att man får pengar av t ex socialen.
Människor är inte mindre värda för att dom kanske inte ha världens bästa jobb, för att dom inte tjänar lika mycket som andra.
Dom är fan mer värda än någon annan, dom VÅGAR be om hjälp, dom VÅGAR få hjälp. Har du någon aning om hur svårt de är för vissa människor? Fy fan säger jag bara!
Är glad att jag inte är något som du, och jag kommer aldrig bli i närheten som du. Då hade jag fan skämts ihjäl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man är inte direkt modig för att man vågar be om bidrag :p

2011-03-14 @ 18:01:56
Postat av: Anonym

Förlåt men va?!

2011-03-14 @ 20:23:02
Postat av: elin

Är du dum eller? Kan säga att det är väl modigt att be om bidrag? Inte så jävla kul att be om något sånt kan jag säga dig! Man vill väl kunna klara sig själv. Jag som skrev innan.

2011-03-14 @ 20:25:26
Postat av: Anonym

haha

2011-03-15 @ 09:17:48
Postat av: FILLE!!

det är fan inte lätt att alltid att be om pengar(leva på andra) som man i fall som socialbidrag gör, då man får pengar ifrån staten våra föräldras skattepengar! så ida jag tycker du har helt rätt i det du skriver! saknar dig som fan föresten (my room mate)=)

2011-03-15 @ 18:46:26
Postat av: t

ja någonstans måste ju våra skattepengar ta vägen, hellre att dom försvinner till föräldrar som vågar be om stöd och lägger dem på sina barn, än alla dessa arbetslösa människor och omogna människor som gör alla dessa brott! du har helt rätt Ida!

2011-03-23 @ 20:14:12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0