Svar!

elin om Usch!:
Är du dum eller? Kan säga att det är väl modigt att be om bidrag? Inte så jävla kul att be om något sånt kan jag säga dig! Man vill väl kunna klara sig själv. Jag som skrev innan.
IP: 91.149.42.200

En kommentar jag fått angående mitt inlägg.
och ja, JAG tycker de är starkt och modigt att våga be om hjälp. De är något av de värsta som finns för vissa människor (jag är en av dom)
och att man faktiskt vågar be om hjälp, erkänna för andra och för sig själv att man kanske inte klarar så mycket som man hoppats att man skulle klara tycker JAG är jävligt STARKT!


Så, nu har jag svarat på de och kan återkomma till va ja tänkte skriva :)
Hade jätte trevlig fika med Gudmor Emma och Gudfar André igår :)
Malm var också förbi, riktigt trevligt :) blev av med ca 20 bullar :P haha
Blev iaf skit glad att Emma och André tackade ja till att bli gudföräldrar till vårat barn :)

Ska till tandläkaren snart, MEN dum och glömsk som jag är så trodde jag de var kl 7.50, visa sig va 8.50 så får nu vänta en timme till ! :( och jag som är så trött :( usch usch.
Ska ringa André sen så ska vi åka till biltvätten :D jag har aldrig gjort de så han va så snäll att erbjuda sig köra in bilen åt mig :D hahah!
alltid får man lära sig nått nytt ! :)
PUSSS

Kommentarer
Postat av: elin

Jo jag tycker du är modig som fan men jag blev bara så irriterad på personen innan som skrev att det inte var speciellt modigt.

2011-03-15 @ 08:22:56
Postat av: Emmee

Det är så mysigt att vara hemma hos er :D ! & jag är otroligt glad att ni frågade mig (och andré) (;

2011-03-15 @ 14:17:42
Postat av: Anonym

varför skulle det vara modigt? Flera hundra tjejer gör det.

De blir med barn, och antar att det är ok att behålla för de kommer ju få hjälp av soc, delvis de arbetandes skattepengar. SOrry, men det är faktiskt min åsikt.

2011-03-16 @ 07:40:16
Postat av: elin

jag skiter i din åsikt. vadå antar?! tycker du våra barn ska svälta ihjäl istället eller? det du tycker så visst då är det något fel på dig. sen finns det folk som utnyttjar systemet men dra då fan inte alla över en kam!

2011-03-16 @ 08:22:51
Postat av: elin

men du kanske tycker pengarna ska gå till alkolister som bara kastar arbetandes skattepengar åt helvete!?

2011-03-16 @ 08:24:22





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0